יום ראשון, 30 בינואר 2011

Qwiki- העתיד של הלמידה כבר כאן

טוב אני באמת מקווה שאתם יושבים כי בכלי הבא הולך לשנות את כל מה שאתם מכירים על צריכית מידע מהאינטרנט.
הכלי הבא הוא WIKI ויזואלי ווקאלי
אשר יוצר סרטון הסבר לערך שאתם מחפשים
הסרטון (שהןא סיכום מאוד חכם של כל החומרים שמנועי החיפוש של האתר מוצאים באינטרנט) מוצג על ידי קרינות, תמונות וסרטונים.


ערכים שונים כגון אישים, חיות, מקומות, אירועים ועוד... על כולם תוכלו לאתר סיכום מהיר, פשוט ומארגן להפליא.
ניתן אף לקבל גרסה להדפסה של הערך.
ואם יש לכם מה לומר על הסירטון אתם יכולים להוסיף מידע בעזת קישורים.
מצורפת דוגמה: לפני שאתם רואים את זה אני רוצה שתזכרו כי הסיכום הזה התבצע ללא מגע יד אדם ובאופן אוטומטי על ידי האתר
דוגמה: מה היא לי "ישראל":



כמובן שהכלי מקשר ערכים נוספים במהלך ובסוף הסרטון.

עצרו שניה ותחשבו מה הטכנולוגיה הזו עושה לדרך בה אנחנו לומדים?
האם יש צורך לחפש בעשות אתרים או שהכול יתקבל לנו במקום אחד, פשוט וברור?
מה המשמעות של אינצינקלופדיה ומה המשמעות של ויקי בעידן הטכנולוגיה הזו?


הכלי רק בשלבים הראשונים של הפיתוח שלנו.
אני מאמין כי עם הזמן הוא יהפוך להיות יותר ויותר "חכם" וכמובן כמות הערכים בו רק תגדל.
בעתיד הקרוב מאוד מורים ותלמידים יגשו לאינטרנט לאיור ערכים והגדרות לנושאי הלימוד שלהם תוך כדי השיעור וכל מה שידרש להם הוא רק ללחוץ על "Play"

אני חייב לומר כי אישית, מזמן לא התלהבתי כל כך מטכנולוגיה WEB כפי שאני מתלהב מהיכולות של האתר הזה.
אז מה אתם אומרים, איך זה ישפיע על הדרך בה אנו מלמדים ולומדים?
תיהנו...

http://www.qwiki.com
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה