יום ראשון, 4 ביולי 2010

כל בקבצים במקום אחד- Dropbox.


Dropbox הוא המקבילה של כונן קשיח של ברשת.
אני כבר משתמש בגרסה החופשית (2 GB) במשך כמה שבועות ללא כל בעיות ואני מאוד ממליץ.

Dropbox מאפשר לי להעביר קבצים לפורום.
ולסנכרן קבצים בין מחשב למחשב ללא בעיה.
הוא מספק תיקיית שיתוף אשר מאפשרת לקבצים להיות זמינים אחרים.
אתם יכולים לשתף תיקיות (ע"פ בחירה), לשמור קבצים ולגבות ע"ג הרשת כל סוג קובץ.
והכול בפעולת גרור ושחרר פשוטה.
השימוש בכלי מוצפן ומוגן בשם משתמש וסיסמה.

בעזרת הכלי תוכלו לשתף קבצים עם הלומדים שלכם,
לקבל קבצים מלומדים ואף לקשר URL לכל קובץ שמוצב בתיקייה.
היתרון המשמעותי בכלי זה הוא שהוא מאפשר לכם לשתף תיקייה שלמה בתנועת עכבר אחת ובקלות יחסית.
השימוש דורש רישום באתר והתקנת תוכנה ע"ג המחשב.
ניתן לשדרג את גודל הכונן בתשלום.

תיהנו...

2 תגובות:

  1. כמה תוספות: DropBox מאפשרת גיבוי תיקיה אחת על המחשב. אתם מחליטים איפה למקם אותה ויכולים לגשת אליה מכמה מחשבים, מהדפדפן ואפילו מהאייפון

    אני אישית ממליץ על SugarSync. הסיבה? האפשרות לבחור כמות בלתי מוגבלת של תיקיות *קיימות* במקום "להתפשר" על תיקיה אחת *חדשה*. בנוסף, הממשק שלהם עדיף

    כמובן שלשני השירותים יש 2 ג'יגה חינם ואפשרות לצבור עוד ע"י הזמנות. צירפתי בסוף 2 לינקים להזמנות דרכי. אם תתקינו את התוכנות דרך הזמנה תקבלו 250 גמה תוספת (וגם אני אקבל כמות זהה)

    2 התוכנות מומלצות
    http://bit.ly/IwlwA - DropBox
    http://bit.ly/RIbNL - SugarSync

    השבמחק
  2. אמרו לי שבכמה מחשבים, השירות הזה מביא את "מסך המוות הכחול",לא עלינו, דהיינו קריסת מערכת. האם ידוע לכם משהו?

    השבמחק